जिन्दगीको यो कलमी दैाडाइमा हजुरहरू समक्ष साहित्यीक खुराक पस्किन यो वल्ग निर्माण गरेको हुँ । मैले लेख्ने वा सिर्जना गर्ने कथा, लघुकथा, गजल, गित, मुक्तक, हाइकू, केस्रा लगायत विभिन्न लेखहरू यहाँ राख्नेछु हजुरहरूले त्यी लेख रचनालाइ पढेर मेरो परिचय लिन विनम्र अनुरोध गर्दछु ।

Saturday, May 21, 2016

कबिता- "भकुन्डाे"

"भकुन्डाे"

फेरि पनि छाेराले,
भकुन्डाेनै खेल्न रूचायाे
खाेल्याे जुत्ता
निकाल्याे त्यसभित्रकाे माेजा
बटुल्याे कपडाका झत्ताहरू
बनायाे याैटा भकुन्डाे !

याे छाेराकाे अाँठाै चाेटी हाे
किनकी याे भन्दा पहिला
छाेराले जति जति भकुन्डाे बनाउथ्याे
म भने लुकाईदिन्थे या फालिदिन्थे
मैले भकुन्डाे लुकाउनुकाे तात्पर्य
छाेरालाई डाक्टर बनाउनु थियाे
मैले भकुन्डाे फालिदिनकाे तात्पर्य
छाेरालाई भकुन्डाेकाे लत छुटाउनु थियाे
न मैले लुकाउन छाेडे
न छाेराले बनाउन छाेड्याे !


जति जति छाेराले,
भकुन्डाे बनाउन लाग्थ्याे
उ रिसाउदैन थियाे
किनकी उसलाई लाग्थ्याे
मेराे भकुन्डाे हरायाे
मैले बनाउनै पर्नेछ
र खेल्नै पर्नेछ जसरी पनि
अर्काे भकुन्डाे बनाएर

एक दिन छाेरालाई...
मैले भनिदिए यथार्थ
सुनाए भकुन्डाे लुकाउनुकाे पुर्ण विवरण
छाेराले भन्याे-
बुवा म हजुरकाे छेारा हुँ -कैदी हाेईन
जसलाई हजुरले
थुन्न चाहानुहुन्छ ईच्छाकाे कारागारमा
हजुरले जति लुकाउनु भाे मेराे भकुन्डाे
त्यतिनै अात्मबल बढ्दै गयाे
मैले हारीन किहिल्यै भकुन्डाे बनाउन
किनभने
हजुरकाे छाेरा डाक्टर भयाे भने
बचाउँला हजार बिरामीहरू
गर्ला हजाराैका घाउहरूमा
मल्हमपट्टी र अाैसधी
तर बुवा
मैले भकुन्डाे खेलेर
बन्न त सक्दिन पेले र राेनाल्डाे
तर बन्नुछ देशका कठपुतली सरकार ढाल्ने
याैटा राम्राे र सक्षम सुटर !

-३ चैत्र २०७२

0 comments:

Post a Comment